torsdag 2 augusti 2018

Laser Master Swedish Championship 2018 Malmö - registrering avklarad

Registreringen var bland det enklaste jag gjort. Vi har haft möjlighet att göra allt on-line så sekretariatet hälsade mig i princip välkommen och jag fik bognummerna, min regatta tröja med bron och en Laser på. Seglingsinstruktionerna on-line - inga papper.

Nu är frågan om Lasern kör med kolmasten eller alutopp 😉

Imorgon är det tune-up race klockan 16:00. 
Jag fick deltagarnummer 100. Frågan är om det ligger någon symbolik i detta. Sjömän är ju skrockfulla har jag hört.
Alltid ge 100%. 100% koncentration. 100% target speed. Eller så är det kanske det att jag inte är helt hundra på det här 😂
På söndag vet vi. 😉 Först är det regattamiddag på Rådhuset på lördagskvällen.
Här är deltagarlistan med många välkända namn (efteranmälningarna är dock inte med i den här listan):
https://raceoffice.io/#/63139dc7-87c2-4dfd-bf01-d3d259d9e378/boats


Inga kommentarer: