På KYC's hemsidan finns "endast" 149 registreade men då är ju anmälning flera månader öppna och jag saknar fortfarande en del svenska namn.
jag kollade snabbaste och långsamaste båt för tillfället. Snabbast är just nu Trucknor Wolfpack (GPH 448 ) och långsammast är en Polo 86E från Polen(angivet GPH 700 , SRS för Polo 86 1,078).
Ja, de har nog hittat en dubblett. Snopet. Men nästa som anmäler sig blir #150. Ja, nästan hela spannet utnyttjas. Ska bli intressant att se hur gruppindelningarna görs.
den nationella fördelning är för tillfället (och fler lär det bli): GER 75 SWE 17 NED 11 DEN 10 NOR 7 POL 7 ITA 6 EST 5 LTU 2 SUI 2 AUT 1 CZE 1 FIN 1 HKG 1 RUS 1 UKR 1
6 kommentarer:
På KYC's hemsidan finns "endast" 149 registreade men då är ju anmälning flera månader öppna och jag saknar fortfarande en del svenska namn.
jag kollade snabbaste och långsamaste båt för tillfället. Snabbast är just nu Trucknor Wolfpack (GPH 448 ) och långsammast är en Polo 86E från Polen(angivet GPH 700 , SRS för Polo 86 1,078).
Ja, de har nog hittat en dubblett. Snopet. Men nästa som anmäler sig blir #150.
Ja, nästan hela spannet utnyttjas. Ska bli intressant att se hur gruppindelningarna görs.
den nationella fördelning är för tillfället (och fler lär det bli):
GER 75
SWE 17
NED 11
DEN 10
NOR 7
POL 7
ITA 6
EST 5
LTU 2
SUI 2
AUT 1
CZE 1
FIN 1
HKG 1
RUS 1
UKR 1
150 igen nu då. :-)
Hur tror ni klassgränserna, GPH tal, kommer att gå? Tre klasser?
Mvh
Martin Strandberg
Jag tror det blir 3 klasser. Guld och silver fleet i den minsta. Gissar bara men så var det i Finland. Jag tror på samma gränser som i Finland.
Skicka en kommentar