söndag 21 december 2014

Årets Grynet 2014 - Filippa Henriksson - Lommabuktens Seglarklubb

Efter att frågat runt bland tränare, coacher och ledare så träder ett namn fram som de flesta är helt överens om har tagit ett stort steg framåt under säsongen.
Det är Filippa Henriksson från LBSK som utses till Årets Grynet. Grattis till alldeles förträfflig säsong.

Filippa i SWE 4414

Hon har tagit ett stort steg i sin utveckling från "ljusgrön" nybörjare till att slagits i toppen i nybörjarklassen på JSM. Hon har under säsongen tagit stora steg framåt i sin utveckling. Hon slutade 5a på XS i JSM. Slutade 3a i Öresunds Cup (gröna seglare) och har nu även tagit steget upp i de mer avancerade grupperna av opti-seglare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så jätte mycket! Jag blev jätteglad för utmärkelsen. Seglingen är super roligt och jag hoppas det blir en Team Sweden plats om några år. Jag är nöjd med mina framsteg och prestationer. Det är roligt att höra att många säger att jag har gjort stora framsteg.
Tack så jätte mycket! Ha en God Jul och gott nytt år
/Filippa Henriksson