tisdag 11 juni 2013

Välkomna till Lomma och Fyrtorn-2-handed den 28-29/6.

I år satsar vi på extra fina priser, regattafest (ingår i startavgiften) samt positionering så att man kan följa båtarna via webben. Viktígast av allt är förstås seglingen garanterat blir kul och spännande med många knepiga vind och strömskift att hantera längs sundskusten när sommaren är som ljusast och vackrast.
Mer info nedan samt på http://www6.idrottonline.se/LommabuktensSK-Segling/Segling1/Segling/

Anmäl er så snart som möjligt via
http://www6.idrottonline.se/LommabuktensSK-Segling/Segling1/Segling/Fyrtorn2handed28-2962013/Anmalan/






4 kommentarer:

Anders B sa...

Tyvärr krockar Fyrtornsseglingen med Bohusracet. Men vi är nog ensamma skåningar som söker oss till Uddevalla den helgen.

Johan sa...

Hej Anders, lyckat till på Bohusracet! Helt klart en giltig ursäkt att inte segla Fyrtorn. Mvh
Johan

Gian Pinotti sa...

Jag och Micke är med med vår Mini 650 och Leino skall vata med med sin. Många fler borde verkligen ta och anmäla sig. Det är kul och utmanande att segla på 2 st. Alla båttyper kan ju vata med.
Janne Pinotti

Anonym sa...

Jag har lyckats dubbelboka mig v.26, hittar jag en eller två duktiga gastar till J24 så seglar jag Fyrtornsrundan med Minin.
Om inte så seglar jag J24 Kielerwoche.
Någon som är pigg på att segla J24 Kielerwoche så kontakta mig på 0703506942 eller mail: leinosvensson at hotmail punkt com
/Leino