fredag 23 september 2011

Go West I - Mumm-Stelton Cup 2011



6 kommentarer:

Anonym sa...

Hur blir löbsindelningarna i år? Kommer man att köra X-yachts i samma löb och oss andra i Sportbådslöbet?

Anonym sa...

När och var publiceras löbsindelingen?

Anders Nilsson sa...

följ länken i inlägget och tryck på:
FORELØBIGE DELTAGERLISTER

Percy sa...

Hoppas kan man väl alltid att man borde samla 37 till 43 fot i en och samma klass Vi som kör YRO vill se hur vi står oss mot de bästa X 37 X 40 X 43

Percy sa...

Sitter och funderar vidare om det vara så att man inte vill se katter bland hermelinerna Vidare i mina tankar så skulle jag som ägare till en X båt önska ett bredare startfält inklusive katter som First Arconor ock liknande Jag pratade med A Hansen sm gav mig numret till en i tävlingsledningen han tog emot mina önskemål om detta Jag kommer inte ihåg vad killen hette men han lovade att framföra mitt önskemål

Anders Nilsson sa...

Bra initiativ Percy.
Det året vi själva seglade Palby Fyn Cup så ringde jag också och argumenterade varför Kjell Widmark och vi inte borde gå med Dehler och First var för sig utan segla mot varandra. Det förstod de och ändrade. Blev riktigt bra.
Vi får se hur det ser ut när löbslistorna kommer ut.