lördag 24 mars 2018

Isfritt igen i Limhamn - det blev två pass den här veckan

Isfritt igen i Limhamns Småbåtshamn efter bakslaget. Gjorde ett 1 ½ timmes pass igår och fick gjort 1 ½ timme idag också. Vattnet är riktigt kall så det gäller att inte plurra i. 
Gissar att jag inte kan ligga i särskilt länge i vattnet nu om jag skulle åka i. Idag var det i alla fall några bra pustar men vinden gick stuntals ner till 4 m/s när regnskurarna kom. På gränsen till snöblandat.
Körde så hårt och intensivt jag orkade så jag höll värmen. Efter passet var jag tillräckligt slut för att ge mig. 

Imorgon kör de andra i Lasergänget som vanligt igen men jag ska vara seglingsledare i Skanör på Skånska Seglarförbundet match racing läger. Ska bli kul det också.
I påsk har vi coach på plats från 12:00 på skärtorsdagen och kör träning torsdag eftermiddag, fredag och måndag. Själv ska jag ut på lördag också.


Inga kommentarer: