söndag 15 juni 2008

Nu är hon färdig att sjösätta



8 kommentarer:

Oxygen sa...

Vad kul! Bättre sent än aldrig ;)
Är seglen också klara?

Mvh

Anders Nilsson sa...

På onsdag hissar vi.
Tisdag efter midsommar planerar vi att segla hem henne. Därefter ska vi fixa den löpande riggen komplettera med extra fall etc.:-)

Anonym sa...

Anders om du har lust och behov för ett par extra händer på hemseglingen så kanske jag kan bidra;)

Anonym sa...

Tjena Anders,
Ja vilken fin båt du kommer att äga. Jag var faktiskt inom hallen i Höganäs igår med Martin och fick se 34:an för första gången i verkligheten. Har bara sett den på bild innan. Är bra sugen att beställa en likadan till nästa säsong eller till 2010. Du får hålla oss uppdaterade om hur den seglar och på förbättringar som man kan göra på båtar som kanske ska köpas vid senare tillfällen. Jag kommer att följa påmastning och se hur den blir nör den är färdig riggad och klar. Ligger med min nu tråkiga maxi 77 i Höganäs hamn :( Gåpr ju inte att jämföra =) dem båtarna. Men man måste ju börja någonstans. Dock 4:de säsongen nu med 77:an.

Ha det bäst och lycka till med båten!

Anonym sa...

Om du vill ha lite kappsegling kom ner till FBK regattan; LYS och J24 helgen den 28 Juni.

Anonym sa...

Leif !!

Vad är det för kappsegling ?
Jag blev sugen på att dra ner expressen nu ju :D

// mattias a

Anonym sa...

För info om Sommar regattan,LYS segling se hemsidan; falsterbokanalen.se

Anders Nilsson sa...

Leif
Ja, vore ju en kul grej.
Jag ska se om jag får ihop ett gäng och att båten är klar.
Vi ska ta hem henne på tisdag. Spinnakerutrustningen är inte klar och instrumenten är fortfarande inte monterade men det borde de kunna vara till helgen.