fredag 4 mars 2016

Grym utveckling på bloggens aktivitet - 56% upp i januari och 44%upp i februari när det gäller sidvisningar


Grym utveckling på bloggens aktivitet - 56% upp i januari och 44% upp i februari när det gäller sidvisningar jämfört med 2015.
Jag fortsätter som tidigare med mest egna inlägg och sparsamt med videofilmer som cirkulerar på Facebook. De har ju de flesta sett redan. Funderar på att göra bloggen på engelska efter många önskemål eller att göra inlägg på en sida parallellt på engelska.
Har bara Din-lina som annons hittills då jag vill hjälpa Marcus igång för att han gör riktigt fina kvalitets jobb.
Kanske skulle jag satsa på annonser som har särskilt bra grejer och tjänster? Kan ju vara av intresse för er andra också. Frågan är bara om det går att vara oberoende av annonser om man tar betalt.
Marcus Din-Lina kan jag ju ta bort om jag tycker så eftersom jag inte tar betalt.

Inga kommentarer: