onsdag 29 oktober 2014

Behöver ni proffsgast på Atlantöverfarten från Las Palmas eller känner någon som behöver? Jag fick ett brev från Marcus Ask...

Hej Anders!

Hoppas allt är bra med dig och du haft en bra säsong med mycket fin segling.

Tänkte kolla om du vet någon båt som ska över Atlanten ifrån Las Palmas privat eller med ARC och som möjligtvis och behöver en gast?

Det senaste året har jag jobbat fulltid som skeppare nere i Kroatien, Grekland och Turkiet. Gjort en transport segling med Lagoon 400 mellan Biscaya - Turkiet 2 handed.

Året där innan jobbade jag hos Vovlo Penta som support ingenjör på Field and Service Support på Penta, och har stor erfarenhet av serierna D1, D2 och D3.

Sen innan är jag en renodlad kappseglare, seglat mycket Farr 30, x-34, First 35 och x99.
Bland annat Farr 30 VM.

Just nu seglar jag en Jeanneau 509 ner till Las Palmas ifrån Sverige och är framme där vid början av November, är inblåst i Brest norra Biscaya just nu...

Skulle vara jätte schyst om du kunde höra runt eller lägga in ett gott ord hos någon.

Om det skulle vara aktuellt har jag ett CV jag kan maila över.

Stort tack på förhand.
Ha det bäst!

Mobil: +46708382029
Sat telf: +870776758654
Mail: marcus.ask@outlook.com

Inga kommentarer: